CTSamurai Forums

It is currently Mon Jan 22, 2018 5:24 pm

All times are UTC [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: niet opnieuw zou
PostPosted: Thu Nov 30, 2017 3:42 am 
 Profile

We waren tegen het einde van het vierde kwartaal achtervolger. Het spel was zo ongeveer ingepakt. Ik stal de bal in de buurt van de mand die we verdedigden en had een duidelijk pad naar Adidas NMD Donne een lay-up. Maar toen ik naar boven ging, sprong Nike Roshe Run Femme Al Horford op en probeerde de bal van achteren te blokkeren. Uiteindelijk sloeg hij me op mijn hoofd en verloor ik mijn gevoel in mijn lichaam in de lucht. Het voelde alsof Nike Air Max 95 Womens iemand me met een hamer sloeg. Het was een buitenissig spel. Hij Nike Air Vapormax Dames verontschuldigde zich onmiddellijk. Maar deze blessure was anders voor mij. Toen dit eerder was gebeurd, had ik meteen de wil om op te staan ??en mijn basketbalcarrière voort te zetten. Dat is alles waar ik ooit echt aan heb gedacht. Maar deze keer had ik Nike Air Presto Womens geen idee of mijn lichaam wel zou reageren. Ik had al een operatie ondergaan om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw zou gebeuren. Ik was echt bang dat dit de blessure zou kunnen zijn die me permanent verlamde. Op die avond in Atlanta, toen ik weer op een brancard van de baan werd gehaald, was ik klaar om Adidas Superstar Womens gewoon te stoppen. Voor het eerst in mijn Nike Air Max Thea Womens leven wilde ik niet meer basketballen. Ik voelde zoveel frustratie. Op dit punt was er geen mysterie over wat er met me aan de hand was. Iedereen in de competitie kende mijn geschiedenis. Adidas Superstar Mujer Nu moest ik dieper nadenken waarom ik dit eigenlijk Nike Air Max 90 Mens deed. Ik was zeker niet de enige die dacht dat het misschien tijd voor mij was om afstand te nemen van het spel. Maar na erover nagedacht te hebben, besloot ik dat ik gewoon niet weg kon lopen. Ik ben een van de weinige mensen uit mijn buurt die het Adidas Superstar Donne Rosa heeft gehaald. Basketbal deed dat. Ik ben de eerste persoon uit mijn familie die naar de universiteit gaat. Basketbal deed dat. En ik kreeg nu de kans om een ??voorbeeld te stellen voor de volgende generatie. Dat was wat me motiveerde om terug te komen. Ik gaf het spel alles wat ik nog vier jaar had, en hoewel ik nog een Nike Air Max 95 Womens paar keer bang was, bleef ik spelen

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]