CTSamurai Forums

It is currently Mon Jan 22, 2018 5:25 pm

All times are UTC [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: misbruikt, vertel
PostPosted: Thu Dec 07, 2017 7:40 am 
 Profile

Misschien is dat het punt. Onze ervaringen zijn anders. Hoe we omgaan, is anders. Maar onze stemmen zijn belangrijk.
Ik dacht ook aan Nike Air Max 90 Femme Rose wat mijn vader me meer dan eens heeft gezegd:
"Nike Air Max 90 Donne Het is geen vies Nike Air Vapormax Dames geheimpje. Als je je er prettig bij voelt en als je er gerust op bent om er open over Nike Air Max 90 Femme te zijn, kun je iemands leven redden. "
Dat is waarom ik dit schrijf. Dit is groter dan ik.
Ik ben nog Nike Air Max 90 Womens Black steeds bezig met wat erna komt nu ik mijn verhaal heb verteld. Door te delen, weet ik dat het niet uitmaakt hoe Adidas NMD Dames ongemakkelijk ik gewoonlijk dingen over mezelf maak, maar dat ik als publieke overlever een zekere verantwoordelijkheid op me neem. Dus ik zal beginnen met dit te zeggen: als je wordt misbruikt, vertel het iemand. Als die persoon je niet gelooft, vertel dan iemand anders. Een ouder, een familielid, een leraar, een coach, de ouder van een vriend. Hulp is er.
Een deel van de reden waarom ik zo lang heb gewacht om zoveel mensen te vertellen - zelfs degenen die heel dicht bij me staan ??- is omdat ik hier niet meer door wil worden Adidas ZX Flux Femme gedefinieerd Nike Air Presto Womensdan dat ik alleen wil bepalen hoe goed ik basketbal speel. Beide dingen maken deel uit van Nike Air Presto Womens mij - ze maken mij wie ik ben. We zijn allemaal een beetje ingewikkelder dan we lijken. Deze editie van Nike Air Max 1 Hombre The Players 'POV komen we in de geest van Kristaps Porzingis. The Knicks deelt zijn mening over Carmelo Nike Air Max Command Femme Anthony's handel, zijn offseason, en zijn hoop voor de toekomst van de New York Knicks.he Players Tribune, in Adidas NMD Mujer samenwerking met Citi en ProCamps, presenteert een reeks korte video's die fans en atleten rond de wereld verbinden land. In deze aflevering oefent Jesaja Thomas oefeningen met jonge atleten uit en stelt het basketballers van alle leeftijden en groottes in staat om hard te werken om hun spel naar een hoger niveau te tillen.
En ik kan eindelijk slapen.

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]